Wherever I lay my hat is my home

3 thoughts on “Wherever I lay my hat is my home”

  1. Sjoe Abrie, wat ‘n absolute inspirerende blog is hierdie net nie. Jou e-posse inspireer my in my alle daaglikse lewe. Baie dankie dat jy my betrek het daarby. Groete

    Like

  2. Die ou liggaam gaan agteruit of ons nou wil of nie…. en ek was juis so pragtig 😁😁😁😁 Ek hou van die idee dat ons in die gymnasium van God se Woord oefen. Sal die vers leer; Al is ek afgetakel na liggaam en gees, God is my sterkte; aan Hom behoort ek vir ewig

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

