‘n Katedraal vir die ego

5 thoughts on “‘n Katedraal vir die ego”

  1. Jy het reg gedink… ek het dit toe geniet. Laat my dink aan ons twaalfjarige kleinseun wat gister vir my geestelike vrae gevra het wat my verstom het. O.a het ek vir hom gesê sou ons oë kon oopgaan om geestelik binne in die tempels (menslike liggame) te kon insien sal ons sien dat party van binne verlig is, en ander nog donker is. Ons God is voorwaar groot!!!

    Liked by 1 person

  2. Ek het hierdie weer gelees Abrie, en dit het hierdie keer op ‘n ander manier met my gepraat. Ek het iets bygeleer; nooit besef Dawid het ‘n skaalmodel van die tempel gebou nie. Die feit dat siekte jou teruggebring het beantwoord iets wat ek en my vriendin gister oor gepraat het. Die lering nou se dae is dat kinders van God nie siek mag wees nie…. en my vriendin was onder veroordeling omdat sy vir haar laat bid het…. maar sy is nie genees nie. En dit was goed om net weer opnuut te besef dat ons tempels is waarin God woon. Dankie!!

    Liked by 1 person

    1. Ai Kameel dit is tragies dat hierdie leringe die vryheid wat ons in Christus verkry het wegvat. Dit is nog erger as dit. Dit maak wat Christus vir ons gedoen het minder. In effek word Christus self deur sulke sienings verklein. God se oplossing vir die wereld word gereduseer. In Christus is ons verlos, in Christus is ons geheilig, in Christus is ons sondeloos. Iets wat sonde bevat kan nie in God se teenwoordigheid wees nie, want God is heilig. Maar ons sondig steeds al is dit dan sonde van veroordeling, maar in Christus is ons steeds geheilig om voor God se troon te kan kom staan. In Christus is ons genees en dit is waarom ons almal sondelose perfekte liggame in die hiernamaals gaan he. Ons almal word wel genees, indien nie op aarde nie, wanneer ons God tegemoet gaan.

      Ek was eenmaal in ‘n werkseminaar wat oor die verskille tussen mense, rasse en ideologie gegaan het sodat ons almal beter kon saamwerk. Op die einde kon mense vrae op papiertjies skrywe. Een van die vrae was waarom Moslems water saamvat wanneer hulle toilet toe gaan. Daar is deur ‘n Moslem verduidellik dat Moslems 5 keer ‘n dag tot Allah bid en wanneer jy met God praat moet jy skoon wees. Die Heilige Gees het my bewus genaak van wat ‘n wonderlike God ons dien. Ons skoon-heid ons reinheid hang nie af van ‘n onvolmaakte reiniging van die liggaam (of te wel menslike werke nie). In Christus is ons volkome gereinig en kan ons enige tyd met God praat want in Christus is ons perfek skoon. Ons dien ‘n verhoudings-God, nie ‘n God van prestasie nie.

      Hebrews 9: 14
      How much more shall the blood of Christ, who through the eternal Spirit offered Himself without blemish to God, cleanse your conscience from dead works to serve the living God?

      1 Petrus 2:24,25
      Hy (Christus) het self ons sondes in sy liggaam aan die kruis gedra. Daardeur is ons vir die sonde dood en kan ons lewe in gehoorsaamheid aan die wil van God. Deur Sy wonde is julle genees. Julle (Abrie) het immers soos skape rondgedwaal, maar nou het julle teruggekom na julle Herder en Bewaker van julle lewe.

      Die refrein van die lied waaroor ek in “Wie is ek” skryf – https://abriejoubert.wordpress.com/2013/03/25/wie-is-ek/

      not because of who I am
      but because of what You’ve done
      not because of what I’ve done
      but because of who You are

      Die grootste wonderwerk ooit is dat Christus vir ons gesterf en opgestaan het. Ja God kan genees ook hier op aarde, maar dit is juis wat Christus in Johannes 3 aangespreek het. Dat mense na Christus kom oor die wonderwerke nie om Hom verlosser en regeerder te maak nie. Hy het as held Jerusalem ingekom maar is verguis toe daar agtergekom word Hy is nie die politieke redder waarvoor gehoop is nie.

      Romeine 8: 33- 38
      Wie kan die uitverkorenes van God aankla? God self spreek hulle vry. Wie kan ons veroordeel? Christus Jesus het gesterf, maar meer as dit: Hy is uit die dood opgewek, Hy sit aan die regterhand van God, Hy pleit vir ons. Wie kan ons van die liefde van Christus skei? Lyding of benoudheid of vervolging, honger of naaktheid, gevaar of swaard. Daar staan immers geskrywe: “Dit is oor U dat die dood ons dag vir dag bedreig, dat ons soos slagskape behandel word.”
      Maar in al hierdie dinge is ons meer as oorwinnaars deur Hom wat vir ons liefhet.
      Hiervan is ek oortuig: geen dood of lewe of engele of magte of teenswoordige of toekomstige dinge of kragte

      Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

