Die dag toe Tertia in ‘n man verander het…

23 thoughts on “Die dag toe Tertia in ‘n man verander het…”

  1. Ek kan nie onthou wat sy naam was nie, maar ek het nogal oorweeg om hom Tertius te noem in die blog, maar dit sou te dik wees vir ‘n daalder. ‘n Goeie vriend van my Danie (waarvan ek in die sport van minder mans en Dnkers en Eters praat) se seun se naam is juis Tertius. Die “Tertius” van die blog wat kort gelede nog Tertia was het nogal uitgeklim en kom kyk hoe lyk die towbar en raad gegee hoe om dit te reg te maak.

    Like

  2. Hehehehe, hoe lekker giggel ek vir jou!

    Kyk, ek sou my kop oopgeval het en bebloed vir die berge gehardloop het as iemand vir my sê hulle gaan my tand uit my kop UIT SAAG! Genade.

    My man het hoeka gister sy een kiestand gebreek. Vader weet alleen hoe. Maar hy is middeldeur en die een stuk is by die toilet afgespoel. Natuurlik was EK histeries en het my vriend gebel wat ook ‘n tandarts is – natuurlik het my man vreeslik gekeer en gesê dis nie seer. Ek het 10 min gelede ‘n oproep van hom gekry in so klein kerm stemmetjie dat ek asb ‘n afspraak moet maak by Pieter. SO GOU AS MOONTLIK!

    😆

    Liked by 1 person

          1. Jinne, laat ek jou nou vertel, NET-NET.

            En was dit nou vir jou ‘n storie na die tyd? “Ek kan nie SO by die oefening aankom nie, dit lyk of ek ‘n beroerte gehad het. Tot my neus is geswel.”

            My gunsteling was natuurlik (in so teem stemmetjie): “Alle mense wat regs is kou ook regs. Nou is ek regs en ek moet links kou.”

            Ek het my werklik doodgelag. Ek het maar vir pappa ‘n slaappil gegee en hom in die bed gesit dat ek in vrede kan tv kyk. 😆

            Liked by 1 person

          2. Hie hie, die regs wees links kou ding – alhoewel ek empatie daarmee het – met soortgelyke emosies wou ek my hart teenoor Tertia uitstort en toe verander sy in vreemde man! 🙂 🙂 🙂

            Liked by 1 person

    1. Vir my ‘n voorreg om jou te laat lag seegogga (ek moet opmaak teenoor onderwysers, wat ek oor die algemeen nie laat lag het op skool). Ek het toevallig gister by bloggie gaan rondkrap en gesien hoe dit jou hart seermaak as mense nie by jou gunstelinge rondkrap nie. Het die aangrypende storie gelees van die seun wat weens sy hart dood is – ‘n gusnteling van jou in wording ek hoop

      Liked by 1 person

  3. Lekker gelag, Abrie. Oulik geskryf. Maar sowaar, ek sou nie grappies met ‘n tandarts maak net voor hy met sy saag naderkom nie. Na die tyd, miskien. Maar voor die tyd? Hy hou jou dan as’t ware gyselaar in daardie stoel. Jy moet ‘n dapper man wees.

    Like

  4. Nou hoe het ek voorheen hierdie inskrywing gemis? Ek is so bly WordPress het nou die Related Reading views op die Leser ingebring, want ek het nou my dag begin met ‘n lag, al het jy dan nou so ‘n lydsame weg gevolg om deur jou dag te kom. Nou weet jy hoekom het ek my tande laat trek onder narkose. Het Tertia darem jou verduideliking (van hoe sy ‘n man geword het) verstaan? Haha, dis komieklik.

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

