En toe skeur hy die Bybel

10 thoughts on “En toe skeur hy die Bybel”

    1. Schalk was nie deel van ons span nie (hy wou nie hardloop nie 🙂 ). Ek het later die jaar met hom daaroor gesels. Maar ja het het nog sy bladsy gehad. Wysheid het vir my gese dat my samaritaan die enigste was wat nog die bladsy moes kom haal (hulle was 6 in kring).

      Liked by 3 people

  1. Ek het vanoggend hierdie blog kom lees en dit het diep getref. Sien ek het voorheen dit ook gelees…. en kommentaar gelewer. Vandag het dit egter met my gepraat.

    Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

