Sneeu (en ys) in Sutherland

18 thoughts on “Sneeu (en ys) in Sutherland”

  1. Dis pragtige fotos, veral daardie een van die laning bome. Die een van die “diamond mesh” wat so geraam word in die sneeu is ook besonders. Die hele landskap sal daartoe neig om die woorde in die digters uit te bring. Dis ‘n besondere herinnering wat die Jouberts gedeel het.

    Liked by 1 person

    1. Dankie, die laning bome is my gunsteling ook en die “daimond mesh” foto was ietwat traumaties, want toe wou my kamera nie meer fotos neem nie. Nadat dit warmer geword het (en kamera droog geword het – hoe humiditeit) was hy weer operasioneel 🙂 Ek net helaas my Nikon op ‘n berg vergeet 😦 , maar dis ‘n blog vir ‘n ander dag!

      Like

        1. Sug moet my nie weer herinner nie, sal die blog moet skryf: ek en vriende het ‘n 21km stap gedoen (retoer) wat by 300m bo seespieel begin en 1 600m bo seespieel eindig (Victoriapiek) en die volgende dag het ek en my dogter dit weer gedoen op soek na kamera – tevergeefs!

          Liked by 1 person

      1. Tannie Frannie ek het vanaand weer hierdie gelees vir een of ander rede maar asod ek ‘n besoeker is wat iemad anders se blog lees (as dit mootnlik is) en die gedigte en dit wat daardie ,mense moes beleef was vir my aangrypend! Wil net weer die kommentaar be-amen

        Like

  2. Die pragtigste fotos!!!! Het julle darem warm geslaap want dit lyk asof net ‘n kaggelvuur daardie koue kan verdring. Ek gek na ou murasies…. hierdie een is pragtig!!

    Liked by 1 person

  3. Pragtige foto’s. Ou murasies het ‘n vreemde aantrekkingskrag. Ek is so lief vir die winter en sal ook graag eendag Sutherland se koue wil ervaar. mooi gedigte wat jy aanhaal. Ek het laas as kind sneeu of kapok ervaar waar ek groot geword het net anderkant Dullstroom. Nou sneeu dit nie meer in die winter daar nie. Dankie baie geniet

    Liked by 1 person

  4. Ja dit is merkwaardig watter mooi effek dit gemaak het ten spyte daarvan dat dit nie behoorlik funksioneer nie. Miskien kan ons iets daaruit in ons eie lewens toepas. Ons hoef nie perfek te wees om iets vir ander te beteken nie

    Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

