Die mooi jong Amerikaanse dokter, die rugbesering en die Kangogrotte

22 thoughts on “Die mooi jong Amerikaanse dokter, die rugbesering en die Kangogrotte”

  1. Ag dankie, ek het hierdie nou vreeslik geniet!!! Ek is nogsteeds baie dankbaar ek het op daardie klip bly sit en dit nie verder gewaag nie. En toe loop julle al singende met ‘n lyk!!! Lekker lag ek by myself. Sien uit na die volgende Kangogrot ervarings!!!

    Liked by 1 person

  2. Nee dankie, ek sal maar net daar op die Rooi Kol bly staan. Ek is absoluut gefassineer met die idee van “caving”, maar dis nie vir my nie. Ek het grootgeword daar in Namakwaland en my pa het ‘n ruk lank vir die OCC (O’okiep, Concordia, Carolusberg se se kopermyne) gebou aan die smelterye en kroeserye – darem alles bogronds. Destyds was daar baie ou uitgewerkte myne wat nie effektief afgekamp was nie en dit was natuurlik ‘n heerlike speelplek vir kinders, heeltemal onwettig en juis daarom soveel lekkerder. My broer, ses jaar ouer as ek, vertel hoe hy my altyd op sy skouers laat sit het om in die ou skagte af te klim. Ek is jammer, maar my brein het daardie herinneringe totaal uitgeblok en ek is vandag nog so kloustrofobies dat jy my met moeite in ‘n hysbak kry.

    Like

    1. Een van die moontlike toekomstige blogs is toe oom Luther Terblance wat Kango 2 ontdek ons deurgevat het tot Kango 4. dit is caving! Tussen kango 2 en 3 is daar 80 meter tonnel wat vol water is. Die water word uitgepomp maar daar bly water in die tonnel agter. op een plek moet jy jou gesig in die water druk om te kan deurkom. En ja ek ken die onwettige mynverkenning. In Germiston in die destydse Transvaal skoolgegaan, met mynhope en myne.

      Liked by 1 person

      1. Ek het ‘n bietjie gaan oplees oor die Kangogrotte na jou blog, want ek was verbaas dat dit so groot is. Die laaste keer wat ek in Oudshoorn was, was ek (gelukkig) swanger en het weer die toer misgeloop. Ek sien uit na die volgende blog, want dan kan ek ook die grotte “deurloop”, of kruip waar nodig.

        Like

  3. Sal maar namens jou in die grotte ingaan! Ek was ook op Tafelberg in verskeie grotte. Die Kangogrotte is ‘n kalksteengebergte en die grotte is horisontaal(by die skoorsteen is mens op dieselfde vlalk as die ingang alhoewel dit voel asof jy ondertoe beweeg). In sandsteengebergtes soos Tafelberg, is die grotte vertikaal af, sogenoemde climbers caves. Ek was ook in ‘n tin myn (soos ‘n grot) op die hange van Duiwelspiek maar dit is definitief ‘n toekomstige blog. Dit was saam met my beste vriend wat onderstussen ‘n klompie jare terug op ouderdom 37 aan breinkanker oorlede is,

    Like

  4. Wel, hier verklaar jy jouself toe onskuldig! Toe jý by die grotte gewerk het, was my dogter nog nie gebore nie, so dit was nie jy wat haar agtergelaat het nie. (sug van verligting)

    Like

  5. Dis nou te lekker om hier van jou grot ervaring te lees. Dankie vir die deel. Ek is bly jy het Toeka-Tokkel ontdek dmv Kameel. Ons is n lekker klompie gesellige ouens wat skryf oor eie ervarings. Hoop jy gaan nog meer vertel.

    Like

  6. Baie geniet om te lees dankie Abrie. Ek was een maal in die grotte in 1977 toe ek my basiese opleiding by die destydse Leër vrouekollege in George gedoen het. Jou vertelling het nou lekker nostalgie by my gekweek oor die tyd wat ek daar rondgekruip het.

    Like

  7. Ek het nooit geweet ek ly aan engtevrees nie, tot ek die dag deur daardie Tonnel van die Liefde is en die klipmure al die dapperheid uit my druk. Nooit weer nie. En ja, dit klink soos ‘n Amerikaner wat in daardie situasie bekommerd sal wees oor ‘n rugbesering. Onthou, hier in Amerika sleep hulle mekaar links en regs hof toe. Dokters is glo te bang om by ongelukstonele stil te hou.

    Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

