Welkom in die Kangogrotte

30 thoughts on “Welkom in die Kangogrotte”

  1. “Anders as ek, raak die Here nie afgestomp teenoor my nie…” – so waar!

    Wens so ek kon die grotte besoek, maar ek is bevrees ek sal nie eers die eerste 5m maak nie! Die foto’s is PRAGTIG!

    Like

        1. En terloops as dit regtig “Abrie se grotte” was het ek al die blog mense bymekaar gekry en het ons ‘n groot fees binne in die grotte gehou ;). Maar dit is darem “Abrie se herrineringe”. En dit is wat blog vir my so lekker maak. Die uiting gee aan ‘n kombinasie van herrineringe en ander dinge wat mens in die proses aan dink waaroor mens nie noodwendig sou gedink het nie.

          Liked by 1 person

    1. Ek sien dat vir een of ander rede my kommentaar aan jou in isolasie teenoor niemand se naam beland het en dink nie jy sou dit gesien het nie:
      🙂 sal dit ook nie probeer nie Hester!
      Ja ons almal het mislukkings in die lewe maar ek dink (sonder om arrogant te wil klink) dat gids-wees nie een daarvan was nie. My opmerking laat my ongelukkig ook dink aan die mense wat sê: ek wil nou nie skinder nie – en dan skinder hulle!

      Like

      1. 😀 Ja, maar ‘n mens moet ook jou eie waarde besef. In die werksomgewing het ons altyd gesê “ons moet onsself verkoop, anders word die bonusse uitgedeel aan die saamryers en ons werkers kry niks!”. Skinder voort – as jy goed is, is jy goed.

        Like

  2. Dit was nou n lekker besoek aan die grotte met jou as gids. Kan my die prentjie mooi voorstel. Jy klink vir my n man so na my hart. Ek sê nog altyd: die mens wik(wat baie maal die verkeerde oplewer) maar God beskik(wat nooit verkeerd is nie!)

    Like

        1. En vir my ook en soortgelyk aan destyds het ek mense van reg oor die wereld op my toer gehad met die verskil dat hulle op die Afrikaanse toer was. Dit is nogal ‘n aanduiding van hoe ons wereld verander het! Neem julle een of ander tyd weer op ‘n toer.

          Like

    1. Dankie Christina kom kuier in Suid-Afrika en ek kry dalk gereel om julle vir toer te neem :). Dit sal nogal nostalgies vir my wees soos wat die blog toer was. Neem julle in die toekoms vir nog 1 of 2 Kango toere

      Liked by 1 person

      1. Ek sal baie graag op een van ons besoeke weer in die Klein Karoo ‘n draai wil maak. In die tussentyd sal ek jou virtuele toere geniet. (My volgende besoek gaan ‘n blitsvinnige een wees – net 5 dae in die Kaap aan die einde van die maand – so ongelukkig geen tyd vir iets anders nie.)

        Liked by 1 person

    1. Baie dankie Toortsie ek waardeer die opmerking. Ek raak ook mos nou ouer en my korttermyn geheue is op pad uit, so jy mag maar herhaal 🙂
      Hierdie blogs is sekerlik ‘n manier om mens se brein eb geheue op te skerp!

      Liked by 1 person

      1. Jy laat my dink aan die ou oom wat nie kan verstaan hoekom sy vrou dikmond is omdat hy nie vir haar sê hy is lief vir haar nie. Hy hét dit mos 40 jaar terug gesê, vir wat wil sy dit aanmekaar hoor?

        Like

  3. Ek wens werklik ek het jou as toergids deur daardie grotte gehad….. dan het ek miskien verder gevorder as om met my “backside” op ‘n klip te sit en wag.

    Like

  4. My man probeer al hoe lank om my so ver te kry dat ek net gaan “loer” na die grotte maak ek is te bang. Na ek hierdie gelees het wen my nuuskierigheid die bang. Ek sal nou moet gaan loer

    Like

    1. Baie bly dat ek jou man so ‘n guns kon aandoen. Behalwe nou vir die rumatiektonnel wat ek hier beskryf en die begin van “Adventure tour”gedeelte is hoef jy glad nie eers te buk nie. Oor die nou gedeeltes wat aan einde van grot is blog ek oor in
      https://abriejoubert.wordpress.com/2016/06/17/die-mooi-jong-amerikaanse-dokter-die-rugbesering-en-die-kangogrotte/

      Jy hoef nie op die Adventure tour te gaan nie, maar dan hasies is mos nie bang vir tonnels nie 🙂 Dankie dat jy kom inloer het!

      Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

