‘n Ferrari kan tot jou nadeel wees Magnum

30 thoughts on “‘n Ferrari kan tot jou nadeel wees Magnum”

    1. Ons maatskappy het op stadium golf geborg maar borg nou MTB (bergfiets). Die realiteit is dat dit baie gewild raak maar mens moet regtig jouself afvra hoekom jy die doen. Maar dit is exhilarating om Engelse woord te gebruik. Sal nog in toekoms skryf daaroor maar ja MTB byt harder as Dobermans. Gelukkig in Kaap is verskeie veilige plekke. Gebruik nie meer “my” roete nie.

      Liked by 1 person

  1. Ek weet werklik nie watter byt die ergste hier is nie…… as die fietsgogga jou gebyt het is dit verby. Ek het mos deur hierdie laaste paar jaar gesien wat dit aan skoonseun, en sy bankrekening gedoen het. En nou ry sy seun ook fiets…. so goed dat hy sy pa wat al jare ry stof laat byt. As ouma is ek natuurlik vreeslik trots en droom al van die dag wanneer ek hom op die Tour de France sien ry. Sterkte met die vreeslike byt Abrie!!!! Is jou been ok?

    Liked by 1 person

    1. Ja wat dit was 3 jaar terug. Die hond het my gaan byt op presies dieselfde plek as wat ek my kuitspier die jaar voor dit geskeur het tydens muurbal (wat toe reeds darem gesond was). Nou ja elke sport het sy beserings en ek gaan weer skryf oor bergfiets se beserings!

      Liked by 1 person

  2. Dis nou n lekker byt storie. Beide byte maak nogal seer, die een ligaamlik en die ander figuurlik. Sulke honde wat mens jaag is nie baie plesierig nie. Het self ook n fietsry honde-byt ervaring gehad toe ek nog baie jonk was. Hond het my been gebyt terwyl ek verby gery het. Het my voete op stuur gesit en die afdraende afgevlieg. Hond se eienaar moes my aan einde van straat gaan help het want ek wou nie terugry nie. Lekker diep tandbyt in my been gehad wat steeds n litteken wys. Dankie vir deelneem aan Toeka-Tokkel.

    Liked by 1 person

    1. Klink of jy ‘n blog inskrywing oor daardie byt ook kan doen Ineke! Het dit geniet om te vertel van die byt wat steeds byt – die fietsry maar ook oor die hond wat veel erger kon gewees het, vir ons albei veronderstel ek. Gaan in die toekoms soos met die grotte nog stories skryf oor die bergfietsry.

      Like

    1. Wel ek dink my vriend het soos jy hieroor gevoel. Ek het vir hom ingelig dat ek oor hom “skinder”. Na hy dit gelees het is sy reaksie dat ek verkeerd onthou. Hy sê ek wou hulle nie vervolg nie want ek was bang die honde gaan siek word en dan word ek vervolg! Met vriende soos hy… 🙂

      Like

  3. What is this language of yours? It’s like a mix of english and german and maybe something more. Flamish or dutch? I come to think of flamish since as far as I know, in Belgium people mostly speak french and your name seems french. Or is the origin Faroe Islands? I think I even can detect some kinship with my language, swedish. Or islandic
    The science and history of languages are very interesting, yes intriguing, and I got really curious.

    Liked by 1 person

    1. Wow Ninna you make quite a few correct deductions (better than Sherlock Holmes 😉 ). But let me enlighten you further. Yes I have a French surname as my forefathers were French Huguenots who cane to South Africa because they were prosecuted due to their faith. The Dutch were governing the Cape but with the Dutch also came a lot Germans and yes people from the Scandinavian countries as well. In structure and grammar it is a Germanic language. The vocabulary of the language was also influenced by the local people who live in the Cape at that time namely the Khoi as well as Asian influences due to slaves brought to South Africa. It is indeed a rich mixture but the primary influence regarding the vocabulary was Dutch. The English also governed the Cape thus there is some English influence as well. In 1925 the Afrikaans language while widely spoken became accepted in law officially.

      Like

      1. OH! So you mean by this, that you live in South Africa and the language is Afrikaans!!! WOW! Had absolutely no idea!
        I know a little about the history, about the Boer wars and so on, but for sure, that puny amount of knowledge is nothing I can brag about. Perhaps I should update myself!

        Liked by 1 person

        1. Well I have to admit you know more about South Africa, than I know about Sweden. Rumour has it that there is a lot more to your country than ABBA and Volvo. Based on your remarks intelligence for one

          Like

          1. HAHA! I thank you so much for that compliment! Yeah! I am pretty knowledgeable!
            Not everyone is though – like in the rest of the world we have all kinds. But our schools have been really good for a long time
            And there IS a lot more here then ABBA and Volvo! Though I think ABBA doesn’t exist as a group any longer. But there is a brand, ABBA. Fish-products mostly. Tuna and such.
            Anything goes… 😉

            Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

