Ou bees jy is obese…

30 thoughts on “Ou bees jy is obese…”

    1. Toortsie ons Ceo doen banting en het suikersiekte. Vir hom werk dit baie goed. Hy het meer gewig verloor as wat ek verloor het. Dus lewenstyl diëte soos banting het hulle plek persoonlik is ek net te lief vir slap chips. Sterkte met jou journey en boeke met banting

      Like

      1. My man eet steeds slaptjips saam met sy steak in ‘n restaurant. Hy bant saam met my maar geniet nog ‘n pakkie tjips of sjokolade en ek los hom uit. Ons koringboere en aartappelboere moet mos darem steeds ‘n bestaan maak. 🙂

        Liked by 1 person

  1. Jou vóór en ná is uiters inspirerend!Ek kry lekker lag vir jou ontkenning…is ons nie maar almal geneig om dit te doen nie?Ek glo ook nie in diëte nie,maar ‘n volhoubare lewenswyse,anders gaan gewig op en af.

    Liked by 1 person

  2. Fantasties!

    Ja dis ‘n ewige stryd. En ja, ek hou ook van tjippies en tjoklits!

    My werk het ‘n stapklub en al ons vrouens behoort daaraan. Dis nogal lekker. Ek trek egter nog net by die 5km 🙂

    Like

        1. Maar dis wat ek bedoel het 🍊😂 Destyds in die dae van my prille jeug (nie dat ek nou oud is nie uit die aard van die saak 😮 ) het ek drafskoene gaan koop en vir die assistent gesê ek wil 3km ‘n dag hardloop dit het op die ou end halfmarathons geword met die 3km skoene…

          Liked by 1 person

          1. Wow!

            Nee jong kyk, ek dink nie my alignment is gemaak om te draf nie, nie eers op skool het ek sport gedoen nie! (Dis hoekom ek maar ballet en perdry gedoen het), maar stap sal ek stap. Dis beter as niks doen!

            Liked by 2 people

          2. Hehehehehehe!

            Wel, as dit jou troos – ek het nie meer perde nie en ek kan nie onthou wanneer laas ek ‘n split gedoen het nie! Jy is darem nog fiks. #neteksakkopinskaamtemet’ndramatiesesugwatoorhaarlippeontsnap#

            Liked by 1 person

  3. Toe ons Amerika toe trek, het ek gesê ons moet tog oppas dat ons nie dik word hier in Dikland nie. Glo my, ooreet is hier ‘n groot gevaar. In die koswinkels is daar sulke elektriese karretjies wat mens kan gebruik as jou kragte jou verlaat het. Dis meestal die groot mense wat soos boerbrode so oor die karretjie uitrys, wat die karretjies inspan. Ek en die genoot-in-die-eg banting nou ook maar soos Toortsie ons so mooi leer. Dis my groot vrees dat ek eendag in een van daardie karretjies sal moet ry.

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

