A lion, a tiger, a cheetah and a leopard

26 thoughts on “A lion, a tiger, a cheetah and a leopard”

  1. Sê hulle Juffrou – hierdie gestryery in die klas! Die fotos is pragtig en dis mooi diere ook. Dis lekker om ou herinneringe so op te roep en af te stof Abrie; ‘n mens moet dit meer dikwels doen, dan besef jy hoeveel geluk en plesier daar was in die verlede. En dan beplan jy vir nog meer vorentoe.

    Liked by 1 person

    1. Daar is baie lekker om tafel gekuier met kollegas(en van hulle is vriende) so ja dit is eintlik die”belangrikste” foto. Dit is ook die enigste foto in hierdie groep waar ek die komposisie kon beheer – geen bewegende diere

      Like

  2. Sjoe Abrie, pragtige foto’s!

    Ek is uit en uit ‘n katmens, (as ek nie getroud was nie het ek seker 127,4 katte gehad), so ek LOVE jou foto’s! Sou wat wou gee om so een te vryf, maar ek is te bang. Hulle het nou die aand op Weg! Agterpaaie ‘n plaas in Namibië gewys wat “mak” rescue jagluiperds het. Spin selfs as mens hulle so agter hulle ore vryf.

    Liked by 1 person

    1. Baie dankie met daardie entoesiasme gaan ek hulle sommer nou weer afneem 😀ek het verlede jaar die fotos vir span ge-epos en ‘n paar (insluitende ek )het dit nogal vir tyd as hulle wallpaper gebruik.

      Like

      1. Dankie dat ek onbekende bekende status het en jammer dat ek jou aanvanklik nie geantoord het nie. Ek het in die proses amper my blog delete, so ja daar was bepaald oomblikke van teneergedruktheid. Die kanker raak ons lewens op verskeie aspekte. My vrou was al in die hospitaal vir ‘n paar dae om vas te stel waarom sy so uitsonderlik moeg is (ek sou oneerlik wees as ek nie gedink het dat due kanker versprei het nie), maar die goeie nuus is dat die kanker steeds besig is om weg te smelt. Maar met 2 tienerdogters en ‘n tienerman in die huis, is dit nie altyd maklik nie.

        Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

