Kom klim Tafelberg saam met my!

33 thoughts on “Kom klim Tafelberg saam met my!”

        1. Volgende keer gaan ek nie waarsku nie 😀. Wat jy wel raakgelees het die eerste keer is die deel oor die kameraderie. Ons praat nonsens op ons staptogte maar hierdie is actually diep gelowige seuns en mens praat ook oor dinge wat belangrik is.

          Liked by 1 person

  1. Nou is ek sommer flou gestap hoor!

    Dankie vir die deel, jou foto’s is darem vreeslik mooi. Stuur asseblief groete vir my berg! 😉

    En ja, jou 50 shades foto is BAIE beter as enige ander!

    Liked by 1 person

      1. Ek dink nou daaraan, iemand word volgende jaar 50 en Fifty shades of grey kon dalk tong in die kies titel vir outobiografie gewees het, verwysende na die grysheid van sy beperkte hare. Maar wat die jare aanbetref wil ek tog beweer dat die grys wat wat in enige van ons se lewens voorkom darem heelwat spatsels van vivid colours ook bevat.

        Liked by 1 person

  2. Dankie, Abrie, lekker saamgeklim en -gekuier. Jy het ‘n oog vir interessante jukstaposisies, soos die een van jou klim-erade by die kabelkar. Ek het Tafelberg nog nooit uitgeklim nie, net ‘n paar keer met die kabelkar uitgery en elke keer vir my self gesê dit gaan baie lekkerder, en baie, baie goedkoper, wees om hierdie berg te klim. Eendag gaan ek nog …

    Liked by 1 person

    1. Ek wens as ek was meer tegnies met my fotos, maar ek dink jy het dit reg beskryf. Orals waar ek gaan en waar ek ry sien ek die omgewing in 3:4, die verhouding van ‘n standaardfoto. Ek dink my aanleg le in jukstaposisies (beindruk met jou woord) of dan die komposisie van ‘n foto.
      Klim daardie berg! Jy sal nie spyt wees nie 🙂 en en doen enige tyd navraag by my oor watter roete. Het berg al uit enige windrigting geklim

      Liked by 1 person

  3. Nou het ek vanoggend my stapskoene aangetrek en heerlik saam geklim. Dis werklik n besondere pos nie net oor die klim nie maar ook oor die kameraadskap tussen julle. Dis beslis voedsel vir die siel om so in die natuur te mag wees. Baie dankie vir die deel.

    Liked by 1 person

    1. Baie dankie vir die saamklim. Ja die kaeraadskap is wonderlik, ‘n kameraadskap waor ook buite die stappery van toepassing is. Dit het al gebeur dat een van hierdie ouens hoor ek is af (en omgekeerd ek met een van hulle) en dan gaan drink ons koffie en gesels oor goed wat mens emosioneel raak maar ook praktiese aspekte daarvan.

      Like

  4. Sjoe Abrie, nou het ek lekker gestap. Op my rusbank met ‘n bakkie roomys aan die lees… Maar ek onthou ‘n jong meisietjie wat baie jare gelede (toe ek nog natuurlike bruin hare gehad het), saam met ons Kerk se jongmense gaan bergklim het. Ons het Tafelberg vanaf Kirstenbosch geklim as ek reg onthou. Ai wat ‘n mens ook nie sal doen wanneer jy ‘n ogie het op een van die jeugleiers nie! Lol

    Liked by 1 person

    1. Danlie vir die saamstap jammer dat ek nou eers reageer. Daar is dinge wat my van die blog weerhou. Ek het egter reeds gister en in die verlede by jou hou van blou aan die griffels gaan kou. Die eerlikheid in jou belewenisse is prysenswaardig.

      Like

  5. Ek was in daardie kabelkarretjie en het julle rêgtig jammer gekry…. dit is nou totdat ek die mooi fotos en lekker stap gesien het. Daar waar jy op die rots staan is nie vir sensitiewe kykers met mae wat draai nie.!!!!

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

