Kom Hop(s) saam met my!

34 thoughts on “Kom Hop(s) saam met my!”

  1. Laat ons nou eers die seëninge tel: Susan se prognose is goed, jy is nie met ‘n graaf geblikskottel nie, jy het nie jou blog delete nie, jy is weer terug met ‘n lekker storie en pragtige fotos EN ek is seker jy het daardie bieragtige drankie geniet … ek is baie bly om jou te sien en weer jou sonderlinge humor te beleef. Welkom terug.

    Liked by 1 person

  2. Nou toe nou, dis n lekker stukkie oor hop/s. Ek het een plant in my agtertuintjie wat al vir drede jaar hops produseer. Hierdie jaar het dit sommer baie goed gegaan omdat ons nie so baie warmte gehad het nie. Daar is tog bye wat wel die blomme besoek en sekerlik heuning daarvan maak. Die stuifmeel en reuk is egter so sterk dat ek nies my gedaan as ek dit pluk. Dis eintlik my seun en sy brouery idees wat die plant in my sorg geplaas het. Mens het min nodig om n hele brousel smaak te gee so sterk is dit. Ek gaan die link vir my seun ook stuur. Baie dankie hiervoor.
    Ek is saam met almal bly dat jy nie jou blog uitgevee het nie. Dis tog ook maar n uitlaatklep vir mens se gevoelens. Baie sterkte met jou vrou se herstel tydperk en ook jou hantering van haar en jou kinders. Sommer n stywe druk vir elkeen van julle.

    Liked by 1 person

    1. Dankie vir die besoek en bly die blog kon die vermoedens bevestig het oor die hops. Daar het soveel in die omgewing gebeur dat ek dalk nog, opvolg skryf. Dankie vir die volg sal daar by jou gaan loer.

      Like

    1. Baie dankie Spokie, wel jy ken dit nou beter. Baie mense ken nie hops nie en alhoewel ek gedog het ek weet iets van hops, het die graafslaan episode my laat besef dat ek eintlik bitter min weet. Was lekker om meer daarvan uit te vind en te vertel. My vrou het juis vandag weer vir ‘n chemo behandeling gegaan.

      Liked by 1 person

  3. Ek lees van bo na onder. Bly om te hoor dit gaan beter met jou vrou…. en ook met jou.
    Ek was toeka ‘n baie goeie pos by die SA Brouerye aangebied. My man het klaar sy hande saamgevryf oor die kaste bier wat elke maand ons kant toe sou kom…. ek het egter die pos van die hand gewys. Dit was ‘n interessante artikel dankie.

    Liked by 1 person

      1. Na ons wedergeboorte is my man nou ‘n geheelonthouer. Drank was ‘n groot probleem in sy lewe. Dus is hy nou ok dat ek nie die werk gevat het nie 😆

        Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

