Per aspera ad astra

30 thoughts on “Per aspera ad astra”

    1. Daar het in 1991 verskeie dinge gebeur blogmateriaal 🙂 mar dit et wel ‘n indruk op my denke gemaak. Nie in die sin van wat sou gebeur as ek sterf nie eerder oor die sin van die lewe

      Like

    1. Sien ook kommentaar by ekmyselff. Rudolph het aan Crone se siekte gely. Hy het my in die begin van die vakansie probeer praat oor Christus. Hy wou weet hoe kom mens tot bekering. Ek kon hom nie help nie want ek het nog nie verhouding met die Here gehad nie. Dit pla my nogal maar op die ou end is dit God wat oortuig en dit is heeltemal moontlik dat hy Christus gevind het voor hy ‘n maand later oorlede is.

      Like

      1. Ja, so iets kan ‘n mens sekerlik pla. Maar weet jy, ek dink dis Satan wat jou laat sleg voel. God ken jou hart, dis die wonder daarvan en ek weet Hy sal jou nie verantwoordelik hou nie.
        Dalk is dit juis daardie vraag van hom wat jou voorberei het daarvoor dat, sou iemand dit weer vir jou vra, jy sal weet wat om te antwoord.
        Ek het as oortuigde Christen jongmens stranddienste gehou, jaar na jaar, en gevrees dat iemand my daardie vraag vra. Oor jare het dit natuurlik verander.
        Ek hoop ek het my woorde nou reg gekies!

        Liked by 1 person

    1. Ek het hierdie blog reeds verlede begin en dit het heeltyd in my drafts gelê. Ek het o.a. 7 links na archived koeranrberigte gesave. maar hierdie jaar werk die links nie meer nie. Sou dit aanvanlkik n.a.v. die koerantberigte geskryf het maar op die manier het daar meer van myself deurgekom.

      Liked by 1 person

      1. 🙂 Omrede ek hoofsaaklik reblog en ek op die gratis WP plan is…gebruik ek maar eerder “The Author” om verwarring te vermy oor wie nou einlik die artikel geskryf het…werk bietjie beter as voorheen toe die blogpost altyd “written by Wag ‘n Bietjie” gelees het. 😉 …nogmaals dankie vir die artikel Abrie… ek geniet jou skryfstyl!

        Liked by 1 person

    1. Hi Anthony I will give you the non-emotional summary of this. While studying I was a guide at the Cango caves for funds. We shared a lot of laughter and fun (I wrote 2 previous post about that). This post is about a new guide who came to work at the cave. As an 18 year old he had a light airplane licence and the only 18 year in South Africa with a helicopter license. He took 3 of the guides on a light airplane flight did a loop at Cango caves itself (I witnessed that as I was on standby) but upon his return to Oudtshoorn the plane fell on a home killing 3 guides and one survived. 2 of the guides were burned beyond recognition and the survivor in shock claimed I was in the plane with them. The post is about this chain of events and the emotional impact of it.

      Like

    1. Wel dit het nogal so gelyk! Destyds was ek met die onluste in Umlazi. By die Isipingo Hyperama het ons altyd Apple doughnuts gekooop virr 33c elk. Die persoon wat ons daar bedien het my gevra “how does it feel to kill somebody”. Sy wou my nie glo dat niemand (in ons peleton in elg geval) nog nooit iemand doodgemaak het nie. Miskien skryf ek nog daaroor.

      Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

