🙊 Die bobbejane en die aperazzi 🙉

16 thoughts on “🙊 Die bobbejane en die aperazzi 🙉”

    1. Natuurlik as kind het ek in ‘n oerwoud agter gebly en moes vir oorlewing leer om met die diere te kommunikeer. Na ek eenmaal ‘n luiperd doodgemaak het wat ‘n verwagtende wyfiebobbejaan wou doodbyt het hulle my as hulle alfa male aanvaar. Daar is verskeie films daaroor gemaak en ek moet tog onthou om daaroor te blog (en hoop nie iemand lees hierdie opmerking in isolasie nie want dan trek hulle vir my ‘n wit pak aan met allerhande gespes)

      Liked by 1 person

  1. Dankie Gerda. Ek het al paar keer daar by jou ingeloer en soos jy skryf ek ook oor dinge wat met my gebeur het en neem gewoonlik deel aan ‘n weeklikse foto-uitdaging. Ek het ook ‘n dag gehad wat deur hael beinvloed is en dit beskryf in ‘n verhaal wat tiperend van my skryfstyl is. Lees dit gerus en as jy nie lag nie kry jy jou geld terug 🙂 en nee die titel is nie letterlik nie. https://abriejoubert.wordpress.com/2016/05/21/die-dag-toe-tertia-in-n-man-verander-het/

    Like

    1. Jy moet my kat fotos sien😹Dankie ons was bevoorreg om naby hierdie groep verby te beweeg en hulle was gelukkig lui. As mens na foto nr 11 kyk is dit moeilik om te glo dat die naaste huis 200m van daar is. O ja dankie dat jy hier kom aspaai het dit darem al by jou ook gedoen

      Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

