Tenkrol in die Teerpad Wêreldrekord

31 thoughts on “Tenkrol in die Teerpad Wêreldrekord”

  1. Ek is saam julle bly oor die reën Abrie, ek hoop ook dit kom waar dit moet kom.

    Jy moet tog bietjie foto’s kom wys as julle storm oor is hoor?

    Like jou foto 😆

    Wonder of my baas sal val daarvoor!

    Liked by 1 person

  2. Toe jy nou so beduie oor die voorbereidings wou ek al vir jou sê jy oordryf darem te lekker. Toe sien ek die foto en toe lag ek sommer lekker. Dis rerig nie kinderspeletjies as die water so aankom en mens kan dit nie keer nie. Hoe het die storm toe afgeloop? Was daar darem reën op droër(nou kan ek nie droog spel nie!) plekke gewes? Ek hou duime vas vir n breek in droogte vir julle.

    Liked by 1 person

    1. I reax your poem unfortunately you got more than wind will still comment. My tank became full and I emptied in swimming pool. Raining again and I hear on radio N2 is closed again, now between Sedgefield and Buffelsbaai

      Liked by 1 person

  3. Ai, ek weet nie eens van die storm wat julle verwag nie! Gaan dadelik my Kaap vriendin moet bel om te hoor. Lekker gelag vir jou watertenk storie. En die strokiesprent! Mag julle reën op die regte plekke val, Abrie. En ek hoop die skade is gering.

    Liked by 1 person

  4. Jy sal baie waarde kry uit jou tenk. Ons het in die Vaal Driehoek jarelank groente gekweek met 2½ k liter tenk in die agterplaas. Ons het nou weer een in die agterplaas, maar dit is geïnstalleer om water af te lei van die geute na die stormwaterslote in die straat! Ja, ek was ook verbaas daaroor, hoewel droogte blykbaar nie hier rond ‘n groot probleem raak nie. (?) Maar ons het ‘n waterpyp bo ingegooi en lei elke dag vars water uit vir ons kruietuin.

    Liked by 1 person

    1. Dankie dit het reeds volgeraak en het in swembad laat uitloop in swembad. Die tenk is juis naby my dogter se groentetuin. Jou seun het jou seker gesê dat in die Noordelik voorstede die storm glad nie so erg was nie

      Liked by 1 person

  5. Ek hou van daardie sandsakke vir die oorlog wanneer die kêrels begin opdaag….. kan dit sien, en dit laat my glimlag. Jy het die vermoë om my danksy rollende tenke, storms ens. te laat lag, en ek sê dankie daarvoor.

    Liked by 1 person

    1. Goed om weer van jou the hoor Kameel. Helaas het die kerels al opgedaag my oudtse dogter gaan verlede week 6 maande uit. Maar dit is ‘n oulike klong en het hom opdraande gegee aanvanklik (miskien blog ek nog daaroor)

      Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

