Tweede Waterval – Stellenbosch – Second Waterfall

37 thoughts on “Tweede Waterval – Stellenbosch – Second Waterfall”

    1. Jammer Rob hierdie kommentaar het my ontgaan. Baie dankie ja dit is ‘n wonder wereld, gelukkig is die fotos plat vir jou hoogtevrees so jy kan maar weer saam met my kom. En baie dankie vir die volg. Ek gaan loer daar by jou. Vriendelijke groet,

      Liked by 1 person

  1. Ek sal nie omgee om in daardie katedraal te staan en na die musiek te luister nie…. dit is groots. Hoe de swernoot ek daar gaan kom is ‘n ander storie. Dankie, toer maar saam met die wat kan.

    Like

      1. Ek met my hoogtevrees uit ‘n helikopter afsak…. Abrie my gegil sal daardie waterval se musiek oortref.
        Laat my sommer dink aan Hartebeespoortdam se kabelkarrretjie(s) wat Saterdag al hangende in die lug loop staan het. My dogter en haar gesin is net voor dit met die berg op en weer terug. Ek sê toe vir haar hulle het ‘n groot avontuur gemis deurdat hulle nie uit die kabelkarretjie gered moes deur brawe manne, wat die mense een vir een grond toe laat afsak het nie. Dit gee nuwe betekenis aan die word “grootbek,”

        Liked by 1 person

  2. Welcome to my blog Irene! yes 2 weeks before our hike a student fell and was taken to the waterfall by rescuers where a helicopter picked him up. But if you are careful it is fine. Was amazing to hike that

    Like

    1. Hi Mani i have never answered you regarding this so rather late than never. Yes it was truly amazing and we enjoyed it a lot. As a matter of fact we are doing this hike Saturday again – do you want to come with?

      Like

  3. Ek weet nie hoe het ek hierdie inskrywing gemis nie!! Absoluut pragtig,Abrie! Jou foto’s,beskrywings,die ongelooflike omgewing….wat ‘n fees! Ek moet sê julle lyk na fiks manne op die laaste foto en dat dit darem sekerlik nie net maagintrek was oor die jonge dame wat die foto geneem het nie!😄

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

