Elemental my dear WordPress

44 thoughts on “Elemental my dear WordPress”

          1. Ek het net gegrap 😀😊. Maar ja om sulke fotos te neem moes jy in aksie gewees het. Pun intended. Die een waar sy haar hare flip is nogals ń moeilike shot. Ek is ook soms ń terggees 😄

            Liked by 1 person

          1. Alba I am afaid to say I do not get the “Hauffers” says he red faced. I have been saying it aloud in what I believe to be a Scottish accent but I am not getting any enlightenment with an African Afrikaans Scottish accent or is that accident.

            Liked by 1 person

  1. En toe sit jy spy kameras op diè plek Sherlock!!! Geen wonder ek en my man sug van verlange om weer die Kaap te gaan toer nie….. nie oor die kameras nie…. oor die mooie Kaap.

    Like

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

