Ek is soms wel jaloers Johan

20 thoughts on “Ek is soms wel jaloers Johan”

  1. Ai toggie Abrie, hoe neem dit my terug na my vriendin se stryd met breinkanker, en haar agteruitgang. Sy het sewe jaar so geleef, en dit was baie erg om dit te beleef. Daar is groot berusting as ‘n mens weet hulle is by Jesus.

    Liked by 1 person

    1. Ja ek het met ‘n ander kollega gepraat wat ‘n vriend gehad het – ‘n dominee – en hulle het hegt geglo dat hy gesond sal raak. Hy het in remissie gegaan maar is 2 jaar later wel oorlede. Die kollega het vir my gese dat daar ‘n tyd kom wat die Heilige Gees jou oortuig om nie meer vir genesing te bid nie. Met Johan was die kanker so radikaal en vinnig dat daardie tyd eintlik nooit gekom het nie.

      Like

        1. Ek is bevoorreg dat ek ander vriende ook ontmoet het saam met wie ek die “legacy” van stap in die berge kan voortsit. Maar dit is ook so dat in gesprek met hierdie vriende ek dikwels herinner word aan dinge wat ek en Johan gese of gedoen (of nie gedoen het nie). Hierdie naweek met die stap na 2de waterval by Jonkershoek het ek daaraan gedink dat dit die eerste stap is wat ek saam net my ander vriende stap wat ek en Johan nie saam gestap het nie. Maar ‘n ander en veel moeiliker stap – die creme de la creme van Jonkershoekstappe na Victoriapiek – het ek en Johan wel eerste saam gestap en daarna het ek dit vir hierdie virende gaan wys.

          Liked by 1 person

    1. Dit is goed om dit met my blog vriende te deel. Die kommentare laat my maar net besef dat hoewel ons almal individue en uniek is, is ons belewenisse tog nie so uniek nie. Ons kan almal by mekaar leer en input op mekaar se lewens gee.

      Liked by 1 person

  2. Sal ek nou sommer sit en grens.

    My middelste seun se sussie is so twee maande gelede oorlede, op haar 21ste verjaarsdag. Sy het lewerkanker gehad. Dis Desember by haar gediagnoseer, so alles het baie vinnig gegaan (self na sy ‘n lewer oorplanting gehad het). Ek kon nie verstaan hoekom die Here so wonderlike opregte kind moes kom haal nie. Maar noudat ek terugkyk, kan ek sien hoeveel mense weer op hulle knieë gegaan het en weer leer bid het vir ‘n wonderwerk. Sy het dalk nie haar wonderwerk gekry nie, maar sy het soveel mense se lewens geraak – wie weet, dalk het die mense hulle eie wonderwerke intussen gekry.

    Liked by 1 person

    1. Natuurlik kan die Here nog wonderwerke doen en doen hy nog maar soos ek in die huldeblyk genoem het is die belankrikste dat ons deel het aan die grootste wonderwerk ooit, deurdat ons kan aanvaar dat Christus vir ons gesterf en opgestaan het. En ja hy gebruik ook donker tye.

      Hierdie vers het al vir my baie beteken (as ‘n geloofs-ingesteldheid) Romeine 8: 38,39
      Hiervan is ek oortuig: geen dood of lewe of engele of magte of teenswoordige of toekomstige dinge of kragte of hoogte of diepte of enigiets anders in die skepping kan ons van die liefde van God skei nie, die liefde wat daar is in Christus Jesus ons Here.

      En dit sluit ons emosies in wat ons (my kop) partymaal so laat spin.

      Liked by 1 person

    1. Die middag na die begrafnis het ons ‘n celebration gehou en verskillende vriende en kollegas het fotos gewys en geloofsopbouende staaltjies vertel van die goeie tye saam met Johan.

      Like

  3. Hartroerend. Dankie vir die deel. Ek het ‘n liewe bejaarde Italiaanse vriend wat eendag vir my sy vertolking van die woord toevallig beskryf het. ‘Toe Val die Lig’ – van die Here op jou. Dis heelwaarskynlik toevallig dat jy hierdie vanaand met my deel. Ek loop ‘n pad op die oomblik met my vriendin wat ‘n terminale siekte het – multisisteem atrofie. ‘n Rare en ongeneeslike neurologiese siekte. Wanneer jy die stryd en lyding van ‘n geliefde aanskou raak dit soms bitter moeilik. Ander tye is daar weer sulke geseende en wonderlike oomblikke. Op die oomblik is dit vir my swaar ek probeer my krag opbou vir die pad vorentoe. Die twee jongste artikels skryf ek daaroor. Vroeer kon my vriendin nog self skryf – nou skryf ek as die toeskouer, die ondersteuner, die vriendin en soms die wroeger. Hierdie artikel van jou bemoedig my. http://msainsouthafricawithsonja.blogspot.co.za/

    Liked by 1 person

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

