GOLD REEF CITY

GRC2
Vele gille is hier gegil

Klik hier vir foto-album: 45 fotos

Ek wou aanvanklik die kinders na die Voortekkermonument geneem het, maar die realiteit is dat hulle nie die emosionele assosiasie daarmee het as wat ek het nie. Behalwe vir die geskiedenis aspek daarvan het my pa altyd kuiergaste uit ander provinsies soontoe geneem en dit sou vir my ‘n tipe herrinering aan my ouers wees. Na ek dit met ‘n kollega by die werk bespreek het ek egter besef dat dit tyd is vir hierdie geslag Jouberts om hulle eie herrineringe te skep. En dit was die korrekte besluit om eerder Gold Reef City toe te gaan. Met die wisdom of hindsight is ek spyt dat ons nie ook in die myn af is nie (haal maar die geld uit terwyl julle daar is).  Ons (ek en Irisna) is darem in die Miners revenge af wat ‘n rit is wat jou lood reg ondertoe onder die grond in neem, teen wesenlike spoed, wat effense voorbereiding  was vir die Big Swing wat in Graskop sou volg. Ironies genoeg het ons hierdie op die eerste vol dag van die vakansie gedoen al word die blog laaste geplaas. Ek plaas dus skakels na die ander blogs in chronologiese volgorde om die verloop van die vakansie aan te dui, alhoewel daar oorvleuling op sommige foto-albums is.

Ons bevlieg oom Paul in Gautengeleng

Hazyview en ons 1ste dag in die Kruger

Kom na die Panoramaroete Cloete (en Piet, Koos, Jan en San)

THE BIG SWING – Graskop – Mpumalanga

Marlothpark – aangrensend aan die Kruger

Close Encounters of the Kruger kind

Ek waardeer jou bydrae/ Please add to the conversation

